Σάββατο 23 Μαΐου 2009

ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ;

Και ξαφνικά, μέσα στην «τούρλα» του καλοκαιριού ξεκίνησε ένα νέο βάσανο που μέχρι τώρα δεν το είχαμε. Αρχίζει να μεταφέρεται στην χώρα μας ένας ιερός πόλεμος. Όσο και αν σας φαίνετε κάτι περιστασιακό, δεν είναι καθόλου έτσι.

Ξέρετε σε τούτο τον κόσμο τίποτα δεν είναι τυχαίο. Υπερβολή; Μπορεί, αλλά επειδή ξέρουμε ότι πολλά πράγματα δεν είναι αυτά που φαίνονται, θα σας πω ότι ίσως όλα αυτά είναι μέρος κάποιου σχεδίου που βρίσκετε στα σπάργανα.

Μακάρι να κάνω λάθος. Δυστυχώς η πείρα μου δίδαξε, ότι μέχρι τώρα ποτέ —δυστυχώς— δεν έπεσα έξω, όσο και αν οι υποθέσεις μου ήταν ακραίες πολλές φορές. Μάλιστα ορισμένες φορές ένοιωθα και εγώ ο ίδιος ότι αυτά που έλεγα ή έγραφα ήταν λίγο παραπάνω τραβηγμένα από το κανονικό.

Κι όμως, όλα έβγαιναν αληθινά. Το ίδιο πιστεύω και τώρα για όλα όσα έγιναν με τους μουσουλμάνους και τα κοράνια τους. Θα πρέπει από εδώ και πέρα, όλα τα όργανα της τάξεως που συλλαμβάνουν μουσουλμάνους, να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, γιατί κάτι άλλο κρύβετε πίσω απ’ όλα αυτά.

Ελπίζω, ότι τούτη την φορά να έχω πέσει έξω και οι υποθέσεις που κάνω να είναι όλες τραβηγμένες από τα μαλλιά. Μακάρι, γιατί σε διαφορετική περίπτωση τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται πολύ πιο άσχημα από ότι δείχνουν τώρα…



One response to “ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ;”

frifri είπε...

Η γραφή σου σπάει κόκαλα φιλέ μου, μπράβο σου . Καιρός είναι να αφυπνιστούμε

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer