Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

Μπορείτε να με πείτε ηλίθιο, κόπανο, μαλάκα ή ότι άλλο σας αρέσει, αλλά μου είναι αδύνατον να καταλάβω τον παραλογισμό που λέει ότι θα πρέπει να πληρώσω εγώ τις πουστιές του αφεντικού μου.

Και εξηγούμε. Ας πούμε ότι εκεί που εργάζεστε (αν εργάζεστε), η δουλειά του αφεντικού σας δεν πάει καλά. Τι θα κάνατε για να μη κλείσει; Φυσικά σύμφωνα με την λογική δεν θα μπορούσατε να κάνετε τίποτα, απλά θα αρχίζατε (αν το παίρνατε χαμπάρι), να ψάχνετε για κάποια άλλη δουλειά.

Κι ενώ είστε σκεπτικοί για το τι θα κάνετε; Μπαίνει μέσα το αφεντικό σας και σας λέει : «…άκου εδώ παιδί μου. Η επιχείρηση δεν πάει καλά και έτσι όπως είναι τα πράγματα τούτη την στιγμή, πάμε για φούντο. Και επειδή δεν είμαι διατεθειμένος να ρίξω ούτε ένα φράγκο από τα δικά μου χρήματα, βίλες, πολυτελή αυτοκίνητα και πάνω απ’ όλα αποκλείετε να στερήσω τον εαυτόν μου και τα παιδιά μου, από ότι ακραίο κάνω, σκέφτηκα και αποφάσισα, θέλω να πω με το έτσι θέλω δηλαδή, να μου επιστρέψεις όλους τους μισθούς που σου έχω δώσει μέχρι τώρα. Πρώτον για να στηρίξεις την επιχείρηση μου και δεύτερον για να περνάω εγώ καλά. Τα δικά σου παιδιά έτσι κι αλλιώς έχουν γεννηθεί για να γίνουν δούλοι σαν και εσένα, ενώ τα δικά μου είναι άρχοντες και δεν θα μπορούσαν με τίποτα την πολυτελή ζωή που τους προσφέρω. Λοιπόν, άντε κατέβαινε το χρήμα που σου έχω δώσει μέχρι τώρα και μετά βλέπουμε, διαφορετικά δεν θα έχεις δουλειά…».

Αλήθεια τι θα κάνατε σε μια τέτοια περίπτωση; Από ότι καταλαβαίνω και είναι λογικό θα του πετούσατε στα μούτρα (στην καλύτερη περίπτωση), ότι υπήρχε εκείνη την ώρα στο γραφείο σας και θα φεύγατε.

Κι όμως το ίδιο συμβαίνει αυτή την στιγμή στην Αμερική. Αρπάζουν τον ιδρώτα των εργαζομένων (μέσο της φορολογίας), για να τα δώσουν στα αφεντικά. Είναι σαν να πληρώνει κάποιος για να είναι δούλος σε κάποιον. Τι πάει να πει δηλαδή χάνετε το σύστημα; Είναι δυνατόν ο εργαζόμενος να πληρώνει μόνο και μόνο για να έχει δουλειά; Στο κάτω–κάτω γιατί πρέπει να πληρώσω εγώ, εσύ, ο ένας και ο άλλος το ίδιο μου το αφεντικό μόνο και μόνο για να λέω ότι εργάζομαι;

Απίστευτα πράγματα κι όμως αληθινά. Έκτισαν μια οικονομία κομμένη και ραμμένη στα δικά τους μέτρα, εμείς απλά πρέπει να είμαστε δούλοι τους και μάλιστα άμισθοι και πάνω απ’ όλα να τους δίνουμε πίσω και τα ψίχουλα ακόμα που μας έδιναν.

Είμαι μαλάκας που δεν τα καταλαβαίνω όλο όσα γίνονται γύρο μου;

No response to “Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ”

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer