Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ

Αυτή η εμπνευσμένη εξωτερική πολιτική που τα τελευταία χρόνια ακολουθούν οι φοβεροί και τρομεροί μας ηγέτες με τρελαίνει. Όλες μας οι υποθέσεις στο εξωτερικό πάνε από το κακό στο χειρότερο, αλλά εκεί, τα ίδια και τα ίδια.

Καμιά φορά μάλιστα σκέφτομαι ότι αν είχαμε τούρκο υπουργό εξωτερικών θα χειριζόταν τα θέματα της χώρας μας πολύ καλύτερα από ότι οι δικοί μας.

Αίφνης μας λένε (εδώ και χρόνια), ότι υποστηρίζουμε την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρώπη, γιατί λέει ότι έτσι θα σέβεται και δεν θα κάνει παραβιάσεις. Εγώ όμως που έχω μικρό μυαλό, λέω. Με την Τουρκία είμαστε υποτίθεται σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ, κι όμως οι παραβιάσεις συνεχίζονται και μάλιστα όλο και πιο συχνά. Τι σας κάνει λοιπόν κύριοι ηγέτες του back να πιστεύεται ότι με την ένταξη της στην Ευρωπαϊκή ένωση θα σταματήσει τις παραβιάσεις;

Μάλλον μας λέτε μπόλικες αρλούμπες, γιατί απλά δεν ασκείτε εξωτερική πολιτική, απλά υπακούτε στους φίλους σας του αμερικάνους και τίποτα παραπάνω.

Τόσα χρόνια έχουν περάσει, τόσες καταδικαστικές αποφάσεις από τον OHE υπέρ της Κύπρου έχουν βγει, αλλά κανείς έλληνας ηγέτης του back δεν τις έχει επικαλεστεί, με μόνο πρόσχημα, μη τυχόν και δυσαρεστηθεί η Τουρκία.

Ανεχθήκατε κύριοι της «κυβέρνησης» (εντός εκατομμυρίων εισαγωγικών το κυβέρνηση), να λέει αυτά που λέει ο light μαυρούλης υπέρ της Τουρκιάς χωρίς να κάνετε ούτε μια διαμαρτυρία. Ενώ αντιθέτως οι Τούρκοι μέχρι και τον πρεσβευτή τους κάλεσαν πίσω από τον Καναδά, γιατί λέει κάποιοι Καναδοί πολιτικοί αναγνώρισαν την γενοκτονία των αρμενίων.

Τι να πω και τι να μαρτυρήσω, ντρέπομαι ειλικρινά για τον εαυτόν μου που επιτρέπω να με κυβερνούν μια χούφτα από τυχάρπαστους πολιτικούς. Ντροπή μου γιατί εγώ είμαι που τόσα χρόνια τους ανέχομαι και τους ψηφίζω…



No response to “ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ”

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer