Κυριακή 10 Μαΐου 2009

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ

Κάπου διάβασα ότι στην Αυστραλία λέει θα απαγορευθεί ακόμα και στις παραλίες. Για αυτό το θέμα, έχω γράψει πολλές φορές. Δεν είναι ότι με νοιάζει, αλλά πίσω από όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου κρύβεται κάτι πολύ πιο μεγάλο.

Έχω πει κι άλλες φορές ότι κανείς από αυτούς που θεσπίζουν τους νόμους δεν έχουν δήξει ποτέ σημάδια που να μου λένε ότι ενδιαφέρονται για την δική μου υγεία ή του διπλανού μου. Κατά συνέπεια λοιπόν μου είναι αδύνατον να πιστέψω ότι ξαφνικά τους έπιασε κόψιμο για την υγεία του κόσμου.

Σίγουρα κάτι άλλο είναι αυτό που τους ενδιαφέρει πραγματικά. Δεν έχω ακόμη καταλάβει το τι. Ίσως το μυαλό μου δεν μπορεί να φτάσει τόσο μακριά. Ίσως το μυαλό ενός μέσου ανθρώπου να μην είναι τόσο πολύ βρώμικο όσο όλων αυτών που βρίσκονται στην εξουσία.

Αλλά το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι αυτό το μέτρο προήλθε από μια χώρα που σκορπάει τον θάνατο μόλις της δοθεί η ευκαιρία. Και για να συμφωνήσουν κι όλες οι άλλες χώρες σημαίνει ότι κάτι μεγάλο έρχεται…

Σκέφτομαι ότι αυτή η απαγόρευση ίσως είναι η απαρχή μιας μεγάλης απαγόρευσης για κατάργηση ελευθεριών. Ίσως είναι το πείραμα για να μετρήσουν αντιδράσεις. Άλλα για μένα όσοι πιστεύουν ότι όλοι αυτοί και καλά θέλουν το καλό μας, πρέπει να τους πω ότι αυτό που πιστεύουν είναι απλά ηλιθιότητα…!

Και μη ξεχνάτε, ότι κανείς από αυτούς που άρχουν, δεν κάνουν τίποτα απολύτως καλό για σένα ή για μένα. Το δήθεν ότι και καλά σε προστατεύουν είναι απλά η βιτρίνα τους. Μη ξεχνάς ότι τα περισσότερα κακά που συνέβησαν μέχρι σήμερα, πάντοτε προέβαλαν την δικαιολογία ότι γίνετε για το καλό του κόσμου…!



No response to “ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ”

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer