Κυριακή 9 Μαΐου 2010

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΖΩΟ

Λοιπόν; Για μια ακόμα φορά (δυστυχώς) βγήκα αληθινός. Τόσες μέρες δεν ήθελα να γράψω, γιατί απλά έχω βαρεθεί από το 2000 εγώ να γράφω και να τα λέω, αλλά κανείς να μην καταλαβαίνει. Από το 2000 ακούω το γενικόλογο : «Όλοι φταίμε…». Το βαρέθηκα αυτό το πονηρό συνθηματάκι που κάποιοι καλά πληρωμένοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να μας το περάσουν.

Βλέπω δε ότι και κάποια blogg να προσπαθούν να κάνουν το ίδιο. Ξέρω πολύ καλά ότι οι περισσότεροι από αυτούς είναι γιατί έχουν πιάσει δουλειά, έστω και με σύμβαση σε κάποιο δημόσιο οργανισμό και προσπαθούν να κάνουν τουμπεκί ψιλά, ψιλά κομμένο.

Μου αρέσει επίσης ότι πολλοί οπαδοί του ΠΑΣΟΚ που δήθεν το παίζουν δημοκράτες και αριστεροί (του κώλου), ότι τώρα μπορούν και ανέχονται να υποστηρίζει την πολιτική του κόμματος τους, ποιος; Ο φασίστας ο Κρατζαφέρης. Έλεος. Στην θέση σας θα ντρεπόμουν να έχω σύμμαχό έναν αδίστακτο άνθρωπο που το μόνο του μέλημα είναι το πώς θα σκαρφαλώσει στην εξουσία.

Ε, όχι λοιπόν, δεν φταίω εγώ που οι πολιτικοί έκλεψαν. Δεν θα κάνω τουμπεκί. Δεν θα σιωπήσω γιατί απλά το κεφάλαιο κάνει επίθεση στην τσέπη μου. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι ένα σχέδιο που εδώ και πολύ καιρό απεργάζονται τα τσακάλια.

Το σχέδιο αυτό τέθηκε σε εφαρμογή από την στιγμή που οι αμερικάνοι έπαψαν να έχουν το αντίπαλο δέος. Όταν λέμε αμερικάνοι, μη φαντασθείτε τον λαό τους. Οι αμερικάνικη οικονομία στηρίζεται σε εβραϊκές επιχειρήσεις. Δεν έχω τίποτα με τους εβραίους. Οι άνθρωποι ήταν έξυπνοι και κατάφεραν να πιάσουν τα πόστα στο παγκόσμιο γίγνεσθαι, προκαλώντας παγκόσμιο πόλεμο, βάζοντας έναν Εβραίο (Χίτλερ), να σφάξει εκατομμύρια εβραίους, το 90% των οποίων ήταν φτωχοί (ξεσκαρτάρισε, αυτοί ήταν η Άρια φυλή και όχι η Γερμανοί) και μετά ανάγκασαν τον κόσμο να το βουλώσει σε ότι κι αν έκαναν. Γιατί μη μου πείτε ότι μόνο οι εβραίοι είχαν θύματα στον δεύτερο παγκόσμιο.

Για ένα πράγμα να είστε βέβαιοι (και είμαι σίγουρος ότι και πάλι θα βγω αληθινός, όχι γιατί είμαι έξυπνος, αλλά γιατί διαβάζω πολύ ιστορία και το παρελθόν σου δείχνει και το μέλλον), ότι τα σχέδια που πάντοτε απεργάζονταν το κεφάλαιο έχουν βάθος χρόνου. Αν ανατρέξετε σε παλαιότερες αναρτήσεις μου, όλα αυτά που συμβαίνουν σήμερα, τα είχα γράψει.

Δυστυχώς η ιστορία είναι ένας τροχός που συνεχώς γυρνάει. Τώρα επιστρέψαμε στην όμορφη εποχή των πλουσίων και των σκλάβων. Όποιος λοιπόν ζητάει να σιωπήσουμε, απλά σήμερα περνάει καλά, αύριο όμως του λέω ότι δεν θα περνάει το ίδιο και τότε θα είναι πολύ αργά. Την καλημέρα μου να έχετε και καλό κουράγιο, και ντροπή σε όλους όσους έδωσαν λευκή επιταγή σε ένα κόμμα που άλλο δεν έκανε τόσα χρόνια, από το να λέει ψέματα και να ροκανίζει αυτήν την έρημη χώρα. Μόνο σ’ αυτό είμαστε συνένοχοι και σε τίποτα άλλο.



No response to “ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΖΩΟ”

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer