Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΟΤΕ;

Επειδή είμαι πάρα πολύ χαζός άνθρωπος και ορισμένα πράγματα δεν τα «πιάνω», θα ήθελα κάποιος να μου λύσει μια απορία. Καθώς άκουσα το ΠΑΣΟΚ όταν έρθει λέει στην εξουσία θα πάρει πίσω από τους Γερμανούς τον ΟΤΕ. Πάμε καλά; Μήπως δεν κατάλαβα καλά; Έχω την εντύπωση ότι κάποιος με κοροϊδεύει και μάλιστα πολύ κακόγουστα.
Έχω αρχίσει να νοιώθω σαν να είμαι ηλίθιος και κάποιος προσπαθεί να με πείσει ακόμα πιο πολύ για αυτό. Το τι μπορεί να σκεφτεί ένας πολιτικός για να πείσει δεν λέγετε. Ούτε ο καλύτερος συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας δεν μπορεί να σκεφτεί. Χρόνια και χρόνια μας έχουν πρήξει το συκώτι όλοι οι πολιτικοί ότι τα ταμεία του κράτους είναι άδεια (φαίνετε ότι είναι άδεια μόνο για μισθωτούς και συνταξιούχους μάλλον) και όμως να που το ΠΑΣΟΚ λέει ότι θα βρει τα χρήματα για να αγοράσει τον ΟΤΕ όταν θα έρθει στην εξουσία.
Ρε αδέρφια, που τα πουλάτε αυτά; Κάτι τέτοια έλεγε και ο χοντρός και τελικά κατάφερε να πείσει τους έλληνες και να σκαρφαλώσει για άλλη μια τετραετία στην εξουσία. Πολύ φοβάμαι ότι ο καυγάς γίνετε για τις μίζες που χάνονται. Τα χαμόγελα του τύπου με το σκουφί του αλόγου έχει φτάσει μέχρι τα αυτιά του. Εμ που να μη φτάσει μέχρι τα αυτιά του; Αφού έχει εξασφαλίσει όχι μόνο τα παιδιά των παιδιών του αλλά ακόμα και τα παιδιά των εγγονών και βάλε.
Το όλο θέμα ξεκίνησε όταν το κράτος αποφάσισε να ομολογήσει ότι αποτελείται από ηλίθιους που δεν μπορούν να διαχειριστούν τις επιχειρήσεις και έτσι αποφάσισαν να τις πουλήσουν όλες ή μήπως κάτι άλλο συμβαίνει; Μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει, αυτό είναι το πιθανότερο.
Οι λόγοι που πουλιούνται οι κερδοφόρες επιχειρήσεις είναι μάλλον διότι το απαιτεί η παγκόσμια συμμορία που θέλει να θέσει όλες τις κρατικές επιχειρήσεις υπό τον έλεγχο της με μικρό αντίτιμο για αυτό καθεαυτό ως προς το κράτος αλλά με αρκετά μεγάλες μίζες σ’ αυτούς που κάνουν την συμφωνία. Ωχ αμάν, έχω την εντύπωση ότι ξαφνικά το μυαλό μου πείρε στροφές και σκέφτεται. Για να βάλω λίγο φρένο γιατί μάλλον είναι καλύτερα να κοιμάται κανείς παρά να σκέφτεται. Θα κάψω το μυαλό μου, δεν αντέχεται πια αυτή η κοροϊδία από τους πολιτικούς. Το πράγμα δεν πάει άλλο. Μια φορά να έλεγαν αλήθεια έχω την εντύπωση ότι θα καταστρεφόταν ο πλανήτης από το σοκ…!

No response to “ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΟΤΕ;”

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer