Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

Τα περίεργα του ποδοσφαίρου

Από χθες έχω μπει σε σκέψεις. Είδα την ομάδα της Τουρκίας να αποκλείει τους Τσέχους κυριολεκτικά στο τελευταίο λεπτό. Δεν ξέρω γιατί αλλά το όλο σκηνικό με έβαλε σε πολλές σκέψεις. Είναι περίεργο αλλά τα τελευταία χρόνια (σχέσεις καλής γειτονίας), έχουν σεισμό οι Τούρκοι; Ε, αμέσως μετά έχουμε και εμείς. Κερδίζουν στους Ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς οι τούρκοι, ε, αμέσως κερδίζουμε και εμείς, και πολλά άλλα που αρχίζουν πλέον να μη μου φαίνονται και τόσο τυχαία.
Τώρα με το ποδόσφαιρο. Κερδίσαμε εμείς το 2004 το κύπελλο; Ε, λοιπόν έχω την εντύπωση ότι φέτος θα το κερδίσουν οι τούρκοι. Αν συμβεί κάτι τέτοιο και βγω αληθινός, τότε πλέον είναι να πάψουμε να πιστεύουμε σε τίποτα. Εύχομαι μόνο να μη βγω αληθινός, γιατί τότε δεν θα πρέπει να μας μένει τίποτα μα τίποτα που να μπορούμε να πούμε ότι χαιρόμαστε.
Ο χθεσινός αγώνας πάντως με έβαλε σε τέτοιες μαύρες στην κυριολεξία σκέψεις. Το να κερδίζει μια ομάδα (και μάλιστα άνετα) με 2-0 στην αρχή και ξαφνικά λίγο πριν το τέλος να τρώει επανωτά 3 γκολ και μάλιστα με τόσο έμπυρο τερματοφύλακα μάλλον δεν φαίνετε αληθινό. Τι να πω; Μπορεί να είμαι απλά πολύ καχύποπτος και επαναλαμβάνω μακάρι να βγω ψεύτης…!

One response to “Τα περίεργα του ποδοσφαίρου”

Φιλαλήθης είπε...

Ρε φίλε έγραψες!
Όταν το είπα εγώ πρίν το euro ,με κράξανε...εγώ πάντως έπαιξα καλού κακού και την τουρκία ,έστω και με 5 ευρώ!

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer