Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

ΠΑΛΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΩΝ BLOG ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ


Από εκεί το πάνε, από εδώ το φέρνουν, προσπαθούν να βάλουν χέρι στα blog και να τα ελέγχουν. Θα μου πεις τώρα. Τι έχεις να φοβηθείς; Σου αρέσει να γράφεις αυτά που γράφεις μεν, αλλά θέλεις να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου ε;

Όχι, δεν είναι ότι θέλω να κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία μου επειδή φοβάμαι το κράτος αυτό καθεαυτό. Είναι που φοβάμαι το παρακράτος του κράτους και για αυτό θέλω να βρίσκομαι πίσω από την ανωνυμία μου.

Βλέπεις όλοι δεν γράφουμε υπέρ του κράτους ή υπέρ όλων αυτών των φασιστών που έχουν κατακλίσει το διαδίκτυο και μάλιστα είναι τόσο ενωμένοι και γνωρίζονται μεταξύ τους, ώστε ο ένας κάνει σύνδεση (ling) με τον άλλον και ας μη γνωρίζονται καν…

Είναι λοιπόν σε θέση ένα κράτος μπάχαλο όπως είναι η Ελλάδα, να μπορεί να με προστατέψει από κάτι τέτοιους ανόητους; Φυσικά και όχι, άρα θα πρέπει να προστατευθώ μόνος μου. Αυτή λοιπόν την προστασία μου την προσφέρει, έστω και με υποτυπώδη τρόπο η ανωνυμία μου.

Έτσι λοιπόν, τα υπόλοιπα όλα είναι εκ του πονηρού και μόνο για να έχουν τον απόλυτο έλεγχο του διαδικτύου οι κυβερνώντες και το παρακράτος τους…!

Για αυτό Δένδια και κάθε Δένδια κάνε ελαφρά πηδηματάκια και φύγε, γιατί έτσι κι αλλιώς είσαι προσωρινός στην ριμάδα την καρέκλα σου και προστατεύεσαι από μπόλικους φουσκωτούς. Ενώ εγώ και ο καθένας από εμάς δεν έχουμε ούτε φουσκωτούς, ούτε τίποτα άλλο, έχουμε μόνο την ανωνυμία μας.

Θέλεις να το καταλάβεις καλώς, δεν θέλεις; Πήγαινε από εκεί που ήρθες. Γιατί σίγουρα μεγάλωσες σε χρυσά κλουβιά όπως οι περισσότεροι από εσάς που είστε στην βουλή και που εμείς όλοι οι ηλίθιοι σας βάλαμε εκεί μέσα…!


One response to “ΠΑΛΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΩΝ BLOG ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ”

Πολλά τους ενοχλούν τελικά τώρα τελευταία?
Δεν ξέρω που το πάνε?Μάλλον γνωρίζω.......
και αρχίζει να φαίνεται με το καινούργιο
αστέρι της Δικαιοσύνης!Κάτι πάντως δεν μου
κάθεται καλά.....Και μακάρι να κάνω λάθος!

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer