Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

ΣΟΔΟΜΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ…

Τελειώσατε με τα πανηγύρια σας; Ωραία, αν ναι, τότε είναι η ώρα να μιλήσουμε λίγο ποιο ψύχραιμα. Θυμάστε που πριν μερικά χρόνια διώχνατε τον ανίερο Σημίτη λόγω του ότι πήρατε χαμπάρι ότι ήταν διεφθαρμένος αυτό και το κόμμα του;

Που να θυμάστε ε; Ναι, ναι κανείς μάλλον δεν θυμάστε, αλλιώς πώς εξηγείτε ότι δώσατε τόση μεγάλη εξουσία σε ένα κόμμα που στο εσωτερικό του δεν άλλαξε τίποτα; Ας μου πει κάποιος έναν που έφυγε από αυτό το κόμμα λόγο της διαφθοράς.

Κι όμως τους δώσατε πλήρη αυτοδυναμία πιστεύοντας τι; Ότι δεν θα είναι τόσο διεφθαρμένοι; Μακάρι αλλά από ότι ξέρω μέχρι σήμερα τουλάχιστον κανείς δεν αλλάζει το τομάρι του όταν έχει γίνει ένα με το πετσί του μιας και είναι σίγουρο, ότι αν προσπαθήσει να το κάνει θα πονέσει πολύ, αφού μαζί με το τομάρι του θα βγάλει και την βρώμικη πέτσα του.

Τώρα, μόλις σχηματίσει κυβέρνηση ο κύριος Γιώργος, είναι σίγουρο ότι η πρώτη δικαιολογία που θα αντιπαρατάξει σε όλα όσα έχει υποσχεθεί, θα είναι : «…βρήκαμε εντελώς άδεια ταμεία και τα πράγματα ήταν τελικά πολύ χειρότερα από αυτά που περιμέναμε, άρα δεν μπορούμε να τηρήσουμε τις υποσχέσεις μας…» και φυσικά εμείς όλοι θα το φάμε το παραμύθι και μετά θα στηνόμαστε πάλι μπροστά στα δημοσιογραφικά μαρκούτσια των συμφερόντων και θα λέμε για το πόσο χαμηλοί είναι οι μισθοί μας και για το πόσο πολύ λάδι θέλουν οι δημόσιες υπηρεσίες προκειμένου να μας εξυπηρετήσουν.

Ε, λοιπόν όχι, αυτή την φορά δεν θα είμαστε με όλους αυτούς που παίρνουν χαμηλούς μισθούς και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους. Όχι θα είμαστε φουλ με την κυβέρνηση, αφού εσείς της δώσατε την δύναμη για να σας κάνει αυτά που πρόκειται να σας κάνει.

Δεν μας αρέσει καθόλου να υπερασπιζόμαστε πλέον ανθρώπους που το IQ τους είναι τόσο χαμηλό. Δεν μπορώ να είμαι εγώ πάντα που θέλω να το παίξω δήθεν καλός και υπερασπιστής των ηλιθίων. Είπαμε να διώξουμε τους φαγάδες, αλλά όχι και να δώσουμε λευκές επιταγές στους ακόμα πιο φαγάδες.

Από εδώ και πέρα, ότι κι αν κάνει τούτη η κυβέρνηση, δεν θα με βρίσκει απέναντι της. Αντίθετα, ακόμα και τους μισθούς να τους φτάσει στα 300€, εγώ θα είμαι μαζί της και μάλιστα θα την επαινώ κιόλας, γιατί αυτό θα αξίζει σε όλους τους κουρελήδες που βγήκαν χθες μα σημαίες για να πανηγυρίσουν μιας και μου είναι αδύνατον να φαντασθώ ότι όλες αυτές οι χιλιάδες κόσμου είναι που κάπου θα τους διορίσει η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, απλώς πρόκειται περί ηλιθίων που αυτοί οι ίδιοι θα είναι που θα στήνονται μπροστά στα μαρκούτσια των δημοσιογράφων και θα λένε διάφορες ηλιθιότητες, του τύπου : «…ακρίβεια…», «…πω, πω, δεν μας φτάνουν οι συντάξεις…», «…ακριβές που είναι οι ντομάτες και τα αγγούρια…», «…είμαι άνεργος, δεν μπορώ να βρω δουλειά…», «…με 600€ τι να αγοράσει κανείς…», «…με απέλυσαν, έχω και δάνεια, δεν ξέρω τι να κάνω…», «…έχω παιδιά και δεν έχουμε δημόσια παιδεία, πρέπει να στέλνω τα παιδιά μου στα φροντιστήρια…», και άλλα τέτοια παλαβά.

Ε, όχι λοιπόν και πολύ καλά θα κάνει η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με την λευκή σας επιταγή στα χέρια της και εγώ θα είμαι μαζί της στον αγώνα της για μια χειρότερη ζωή που θα προσφέρει στους φτωχούς που πήγαν και την ψήφισαν.

Εμπρός λοιπόν κύριοι του ΠΑΣΟΚ, προχωρήστε ελεύθερα στην γενοκτονία των ηλίθιων που σας έδωσαν την απόλυτη κυριαρχία και κάντε τους πλούσιους ακόμα πιο πλούσιους, σοδομίστε πάνω στους φτωχούς γιατί ήταν είναι και θα είναι άξιοι της μοίρας τους.



One response to “ΣΟΔΟΜΙΣΤΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ…”

kapote-sth-bg είπε...

Αγαπητέ...
Στο μυαλό μου είσαι?

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer