Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Μια ευκαιρία είχαμε να γίνουμε μπροστάρηδες...

Δυστυχώς αδέρφια, για άλλη μια φορά βγήκα αληθινός. Κι όμως είχα την ελπίδα ότι θα διαψευστώ. Σε κάποια φάση σας έγραφα ότι από την στιγμή που ψηφίστηκε ο Γιωργάκης, η χώρα θα μπει σε μαρασμό. Το έγραφα τρεις μέρες μετά την εκλογή του. Κι όμως, τότε κανείς δεν κατάλαβε τι ήθελα να πω. Άλλοι έλεγαν ότι είμαι ΝΔ, άλλοι αριστερός, άλλοι πάλι ίσως να σκεφτόταν ότι είμαι ένας της άκρας δεξιάς και φυσικά εκείνοι που θα έλεγαν ότι είμαι ένας γραφικός μαλάκας.
Σας έλεγα τότε ότι μακάρι να είμαι μαλάκας, αλλά δυστυχώς δεν ήμουν. Γιατί απλά έχω μάθει να μην είμαι με κανένα πολιτικό κόμμα, γιατί εδώ και πολλά χρόνια έχω καταλάβει ότι όλοι οι πολιτικοί παλεύουν πρώτα για την βρομερή τσέπη τους και μετά για την δόξα της εξουσίας.
Φυσικά αν όλα αυτά αφορούσαν μόνο την πατρίδα μας, ίσως να υπήρχε μια αμυδρή ελπίδα για το μέλλον της μάζας. Δυστυχώς όμως. Η Νέα Τάξη διάλεξε έναν εντελώς ανεγκέφαλο και ηλίθιο άνθρωπο, για να του αναθέσει το άνοιγμα της πόρτας για να μπουκάρει η «φιλοσοφία» της Παγκόσμιας Κυβέρνησης σε όλα τα υπόλοιπα κράτη παγκοσμίως.  
Αυτός λοιπόν ο εντελώς ηλίθιος άνθρωπος ήταν ο Γιωργάκης με το μειλίχιο πρόσωπο δέχτηκε να γίνει το πείραμα για όλα τα υπόλοιπα κράτη. Τώρα όλα τα τσανάκια της παγκόσμιας κυβέρνησης, λένε στου λαούς τους, δείτε τι έπαθαν οι έλληνες και κατευθείαν αφαιρούν κι αυτοί τα δικαιώματα των εργαζόμενων όλου του κόσμου.
Ναι φίλοι μου, πρέπει να ντρεπόμαστε σαν λαός, όταν ο Στρος Καν απορεί για το ότι δεν έχει ανοίξει μύτη με τα τόσα μέτρα. Μια ευκαιρία είχαμε να γίνουμε μπροστάρηδες όλων των λαών και αυτή την κάτσαμε κάτω από τον κώλο μας, μπας και κρυώσει ο καναπές μας, την λιώσαμε με το καλαμάκι του frappe σε κάποια καφετέρια.
Ας πάψουμε λοιπόν να διαμαρτυρόμαστε μπροστά στις κάμερες των κατευθυνόμενων ρεπόρτερ, είμαστε άξιοι της μοίρας μας, αλλά δεν φταίνε καθόλου τα παιδιά που κάποιοι ανεγκέφαλοι φέρνουν στον κόσμο, σε ένα μέλλον της απόλυτης σκλαβιάς και της υποταγής.
Αυτά φίλοι μου και θα επανέλθω, γιατί να είστε σίγουροι ότι το μέλλον είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι δείχνει…        

No response to “Μια ευκαιρία είχαμε να γίνουμε μπροστάρηδες...”

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer