Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΑΝΑΨΤΕ ΟΣΑ ΦΩΤΑ ΕΧΕΤΕ

Σήμερα λέω να ασχοληθώ λίγο με τις «Παγκόσμιες Ηλιθιότητες», συγνώμη, παγκόσμιες μέρες ήθελα να πω. Σήμερα πχ είναι λέει η παγκόσμια μέρα της Γης και πρέπει λέει να σβήσουμε τα φώτα. Ε, λοιπόν επειδή με τίποτα δεν θα ήθελα να συγκαταλέγομαι ανάμεσα σ’ αυτούς που είναι σαν τα πρόβατα σε αγέλη, εγώ θα ανάψω όλα τα φώτα που υπάρχουν στο σπίτι μου και θα βάλω ακόμα και προβολείς να ανάψουν.
Τώρα θα πει κάποιος ότι είμαι αντιδραστικός. Μπορεί, αλλά δεν νοιώθω καλά όταν ξέρω ότι κάποιοι πονηροί θέλουν να με κοροϊδέψουν. Μα είναι δυνατόν να με βάζεις να σβήσω τα φώτα μου, όταν εσύ καταστρέφεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα τον πλανήτη με κάθε τρόπο;
Ε, όχι λοιπόν, δεν θα μου πεις εμένα να σβήσω φώτα ή να μαζέψω σκουπιδάκια και χαρτάκια και τενεκεδάκια κι όλες αυτές τις μαλακίες, όταν εσύ κερδίζεις δισεκατομμύρια, κτίζοντας πυρηνικούς σταθμούς, κόβοντας δισεκατομμύρια δέντρα από τον μοναδικό —ίσως— πνεύμονα που έχει απομείνει στην Γη (Αμαζόνιος).
Πρέπει όλοι επιτέλους να καταλάβουμε, ότι κάποιοι κερδίσουν τρελά λεφτά, πουλώντας μετοχές στο χρηματιστήριο περιβάλλοντος, όταν δραστηριοποιούνται δήθεν για το περιβάλλον. Ε, λοιπόν δεν θα γίνω συνένοχος στο να κερδίζει κάποιος κόπανος χρήμα.
Ανάψτε λοιπόν όσα πιο πολλά φώτα μπορείτε και προσθέστε ακόμα περισσότερα από αυτά που έχετε στο σπίτι σας. Ας πάψουν πρώτα να μας κόβουν αυτοί οι κόπανοι τα δέντρα, ας πάψουν πρώτα αυτά τα κτήνη να στήνουν πυρηνικά εργοστάσια, ας πάψουν να μας εκμεταλλεύονται και τότε ίσως το σκεφτώ να κάνω και εγώ οικονομία…        

No response to “ΑΝΑΨΤΕ ΟΣΑ ΦΩΤΑ ΕΧΕΤΕ”

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer