Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ...


Πέρασαν έντεκα μέρες που οι λεγόμενοι «Αγανακτισμένοι» καπέλωσαν την πραγματική οργή, ίσως για να προλάβουν τα χειρότερα που θα μπορούσαν να συμβούν. Το όλο «κίνημα» υποστηρίζεται από σταθμούς που είναι φανερά υπέρ της υποταγής της χώρας μας στην ευρωπαϊκή ελίτ των πλουσίων. Τυχαίο; Μάλλον όχι. Απλά —το έχω πει και θα το λέω συνεχώς— είναι μια βαλβίδα ασφαλείας του συστήματος. Την άνοιξαν για να φεύγει λίγο – λίγο ο ατμός (η οργή).
Αν σκεφτούμε λοιπόν λίγο πιο πολύ και κάνουμε έναν απολογισμό, αυτό το περίφημο συνονθύλευμα, από παιδικά καροτσάκια, από εφήβους που απλά ψάχνουν καμιά ευκαιρία να κολλήσουν δίπλα από μια γκομενίτσα της ηλικίας τους και μετά να πάνε για frappe, από ανθρώπους που με το καθυστερημένο μυαλό τους τρέχουν στα μικρόφωνα (zougla.gr), για να πουν ότι ανοησία μπορεί να φαντασθεί κανείς, από παλαιοημερολογίτες παπάδες που βρήκαν την ευκαιρία να το παίξουν επαναστάτες του κώλου, κλπ, κλπ, αν λοιπόν δούμε εις βάθος θα καταλάβουμε ότι τίποτα απολύτως δεν έχουμε πετύχει.
Γελάνε οι πολιτικοί και συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο. Μόλις όμως κάποιοι, κάπου, τους πάρουν στα γιαούρτια, τότε μόνο πανικοβάλλονται. Άρα; Μόνο η βία τους τρομάζει. Αν και το γιαούρτη είναι ένα είδος ειρηνικής βίας.
Κακά τα ψέματα έλληνες. Δέκα χρόνια να είμαστε έξω από την βουλή, τίποτα δεν θα πετύχουμε. Το λέω για άλλη μια φορά. Μας βλέπουν σαν ένα συμπαθές πλήθος που απλά βολτάρει έξω από το κολαστήριο τους. Μοιάζουμε σαν τους φυλακισμένους που τους βγάζουν από τα κελία στους στην αυλή για να πάρουν αέρα.
Κανένα βρωμερό καθεστώς δεν έπεσε ποτέ με «ειρηνικές» διαδηλώσεις. Παρατηρήστε ότι τίποτα δεν τους ανησυχεί απ’ όλο αυτό το πολύχρωμο πανηγύρι. Παρατηρήστε ότι δεν υπάρχουν παρά μόνο λίγες μονάδες ΜΑΤ γύρω από το κολαστήριο τους. Ξέρουν, ξέρουν πολύ καλά ότι όλο αυτό το «πράγμα» είναι καπελωμένο από τους δικούς τους ανθρώπους.
Κάποιοι θα πουν ότι είμαι αναρχικός. Ε, λοιπόν ναι, αν είναι να υποδουλωθεί η χώρα μου στον κάθε ξένο κόπανο, τότε ναι είμαι αναρχικός και θέλω να πω όπως έκαναν όλοι οι πρόγονοι μου στους Πέρσες, στους γερμανούς και σε κάθε είδους εχθρό που επιβουλεύτηκε την κυριαρχία της χώρας μου ένα μεγάλο ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ , τότε αν αυτοί ήταν αναρχικοί, τότε είμαι και εγώ και πρέπει να γίνουμε όλοι όσοι αγαπάμε την χώρα μας…             

No response to “ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ...”

Leave a Reply

Παρακαλώ, σχολιάστε, αλλά να είστε (αν θέλετε) κόσμιοι στις εκφράσεις σας.
Σας ευχαριστώ.
Με αγάπη και σεβασμό
Writer